WordPress support en SLA
WordPress is een uitgebreid systeem met vele functies en mogelijkheden. Via het internet kun je op veel vragen en problemen een antwoord vinden, maar vaak is het handiger om direct een antwoord op je vraag te hebben. Voor webshops en bedrijf kritische websites adviseren we SLA Uitgebreid. Voor eenvoudige websites volstaat SLA Basis of Aanvullend.
Pakket | Basis | Aanvullend | Uitgebreid |
Beschikbaarheid | Op werkdagen 9.00 - 17.00 uur | Op werkdagen 9.00 - 17.00 uur | Op werkdagen 9.00 - 17.00 uur |
Support via | E-mail en telefoon | E-mail, chat en telefoon | E-mail, chat en telefoon |
Prioriteit | Laag | Gemiddeld | Hoog |
Helpdesk | Nacalculatie | Nacalculatie | Budget, daarna nacalculatie |
Budget | - | - | v.a. 2 uur per maand * |
Garantie bugfixes | 30 dagen | 90 dagen | 180 dagen |
Reactietijd | Binnen 3 werkdagen | Binnen 1 werkdag | Binnen 1 werkdag |
Server monitoring (24/7) | Ja | Ja | Ja |
Contact bij storing (noodnummer) | Nee | Ja | Ja |
Prijs per maand | Gratis bij onze onderhoudsabonnementen | € 100 | Vanaf € 190 * |
Minimale contractduur 12 maanden.
Budget wordt maandelijks gereset. Als het maandbudget overschreden wordt, verrekenen we de extra kosten met het reguliere helpdeskbudget of strippenkaart.
* maatwerk mogelijk, op SLA-budget ontvang je €15 korting t.o.v. het reguliere uurtarief.