WordPress support en SLA

WordPress is een uitgebreid systeem met vele functies en mogelijkheden. Via het internet kun je op veel vragen en problemen een antwoord vinden, maar vaak is het handiger om direct een antwoord op je vraag te hebben. Voor webshops en bedrijf kritische websites adviseren we SLA Uitgebreid. Voor eenvoudige websites volstaat SLA Basis of Aanvullend. 

Pakket Basis Aanvullend Uitgebreid
Beschikbaarheid Op werkdagen 9.00 - 17.00 uur Op werkdagen 9.00 - 17.00 uur Op werkdagen 9.00 - 17.00 uur
Support via E-mail en telefoon E-mail, chat en telefoon E-mail, chat en telefoon
Prioriteit Laag Gemiddeld Hoog
Helpdesk Nacalculatie Nacalculatie Budget, daarna nacalculatie
Budget - - v.a. 2 uur per maand *
Garantie bugfixes 30 dagen 90 dagen 180 dagen
Reactietijd Binnen 3 werkdagen Binnen 1 werkdag Binnen 1 werkdag
Server monitoring (24/7) Ja Ja Ja
Contact bij storing (noodnummer) Nee Ja Ja
Prijs per maand Gratis bij onze onderhoudsabonnementen € 100 Vanaf € 190 *

Minimale contractduur 12 maanden.

Budget wordt maandelijks gereset. Als het maandbudget overschreden wordt, verrekenen we de extra kosten met het reguliere helpdeskbudget of strippenkaart.


* maatwerk mogelijk, op SLA-budget ontvang je €15 korting t.o.v. het reguliere uurtarief.

Kom je er niet uit? Stuur een bericht naar Webworx Stuur een bericht naar Webworx